2012. július 26., csütörtök

Epilógus

Sziasztok! El sem tudom mondani, hogy most mit érzek... Egyrészt boldog vagyok, mert ennyi embernek tetszett a sztorim, és mint azt több kommentárban leírtátok, érzéseket váltottam ki belőletek! Viszont másrészt szomorú vagyok, hogy vége van. Persze, mondhatnátok, hogy folytassam egy 2. évaddal, de szerintem nem lenne értelme. Így született a történetnek egy korrekt vége, ami nem feltétlenül boldog, sőt... De ami a blogolást illeti, nem hagyom abba. Ilyenben még csak nem is gondoltam. :) Egyszerűen egy másik oldalon, egy másik sztorival fogom folytatni, ami remélem legalább ennyire, ha nem jobban fogjátok szeretni! És így utoljára szeretném megköszönni az összes kommentet, rendszeres olvasót és a nézettséget! És így szeretnék mindenkinek jó olvasást kívánni! xx
Epilógus
~50 évvel később~

Mosolyogva néztem a kis Emilyre és Amandára. Kíváncsian néztek rám, és várták, hogy elmeséljem nekik azt, amire kíváncsiak voltak.
- Nagyi! Meséld már el, hogy hogyan ismerkedtél meg azzal a fiúval, akiről mindig annyit beszélsz! - türelmetlenül a combjára csapott a kis Amanda. Az én drága unokám.
- Rendben, mondom már! - nevettem fel rekedtes hangomon. - Annak idején nagyon híres volt egy bizonyos One Direction és volt szerencsém nekik dolgozni egy rövidke nyári turnén. Akkor ott ismerkedtem meg Harryvel, aki a banda egyik énekese volt. Nagyon szerettem, talán életem legnagyobb szerelme volt...
- Még nagypapánál is nagyobb? - kérdezte Emily.
- Igen, nagyobb. Nagypapátok mindig is tudta, hogy mennyire szerettem azt a fiút. Talán még a mai napig is vele lennék, ha nem lett volna olyan átkozottul híres és elfoglalt. Hiába próbáltunk meg időt szakítani egymásra, nem ment. 2 év távkapcsolat után feladtuk és szakítottunk, de nem azért, mert nem szerettük egymást. Nagyon is szerettük! De nem volt értelme már... - gondoltam vissza szomorúan. - Hiába is minden, életem legszebb időszaka volt amikor vele voltam! - mosolyodtam el magamban.
- Anya, már megint arról a tini szerelmedről beszélsz? - lépett be hirtelen a szobába Edward, az én egyetlen kisfiam.
- Igen fiam, arról a fiúról, akinek a történetét már kívülről fújod! - feleltem neki szemrehányóan. Tudom, hogy unja már, de ha nem nekik a családomnak, hát kinek meséljem el?
- Nem is az a baj! Akkor miért álltál össze apával? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Joe az osztálytársam volt, jóban voltam vele. Egyik napról a másikra ő vigasztalt meg, neki köszönhettem azt, hogy igazán felépülhettem a szomorúságból. Szerelmes lettem belé, de...
- Nem annyira, mint Harrybe. - fejezték be a mondatomat helyettem mind a hárman.
- Pontosan. - mosolyodtam el ahogy beugrott előttem a képe. 
- Inkább apáról kellene mesélned nekik! Talán már nincsen közöttünk, de ennyit igazán megérdemel! - nem törődtem azzal amit mondott, csak bólintottam egyet. - De most mi megyünk! Gyertek lányok! - intett kislányai felé az én nagy fiam, aki már érett férfi!
- Sziasztok drágáim! - intettem feléjük, majd komótosan átsétáltam a másik szobába, ahol ott állt a tv. Gyorsan benyomtam, és nézni kezdtem a híreket.
- Újra összeálltak a One Direction tagjai, hogy egy alapítványon segítsenek! Mind az öt férfi a feleségükkel vesz részt az adományozáson. Elsőként Harry Styles nyilatkozott: - Nagy örömünk, hogy ennyi idő után végre újra együtt vagyunk egy jó ügy jegyében! Nagyon hiányoznak már az együtt töltött évek! - nem hallgattam tovább csak kinyomtam. Könnyek szöktek a szemembe, és újra felmerült bennem a ha. Mi lett volna ha együtt maradunk. Talán most én állnék ott mellette ugyan öregen, de boldogan. Nem szomorkodnék még 50 évvel később is azon, hogy szakítottunk. Minden más lenne.
Nagyot sóhajtva álltam fel a fotelból és indultam el ki a kijárat felé. Bekopogtam a velem szemben lévő ajtón. A következő pillanatban Lizzie nyitott ajtót és beinvitált. Leültem az egyik fotelba, velem szemben pedig ott ült Liz és Luke egymást ölelve. Ugyan már nem voltak olyan fiatalok, de még mindig együtt voltak, és szerették egymást. A látványuktól újra felmerült bennem a ha. Talán ha nem szakítunk, mi is pontosan ilyen boldogan ölelnénk egymást ennyi idő elteltével...

**Harry Styles**

Fogalmam sincs róla, hogy most hol van, hogy emlékszik-e még rám. Az utolsó információm róla, hogy szült egy gyereket, de mást nem tudok róla. Pedig szinte minden nap eszembe jut a vele eltöltött idő. 2 évig voltunk együtt, de ebből nagyon kevés időt töltöttünk együtt. Egy ideig ugyan működött az egész, de mind a ketten meguntuk, ezért vége lett. Nem azért mert megcsaltuk volna egymást, vagy nem szerettük volna viszont a másikat, csak nem ment az, hogy szinte nem látjuk egymást. 
Alexa, a hivatalos feleségem nem tud róla, hogy mennyire szeretem még a mai napig Georgit. Sőt, azt sem tudja, hogy létezik. De talán ez a legjobb. Legalább 3 évig csak egy éjszakás kalandjaim voltak a szakítás után, míg rá nem találtam Alexára. Talán az fogott meg benne, hogy külsőleg és belsőleg is nagyon hasonlít Georgira. Ugyan nem teljesen olyan, de feltudtam fedezni életem legnagyobb szerelmének több vonását. Talán ezért is kedveltem meg annyira, hogy azt tudjam, nem akarom fájdalmat okozni neki.
- Harry, kérlek nyilatkozz a jótékonykodásotokról! - nyújtotta felém a mikrofonját egy fiatal nő.
- Nagy örömünk, hogy ennyi idő után végre újra együtt vagyunk a jó ügy jegyében! Nagyon hiányoztak már az együtt töltött évek! - válaszoltam mosolyogva, Alexába karolva. Azonban hiába volt ott a papíron szereplő feleségem, egyfolytában arra gondoltam, hogy talán most is engem nézhet a tv-ben...

The End...

23 megjegyzés:

  1. Kedves Rita!
    Nagyon szomorú vagyok,hogy vége lett a történetnek.Hiába szomorú az epilógus,érzem ennek így kellett lennie! Őszintén megvallva könnyezve olvastam végig az utolsó mondatokat! Nagyon eltaláltad az egészet! Kíváncsi vagyok a következő történetedre is,Rám számíthatsz,mert hű olvasód maradok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Mini! őszintén szólva én még mindig nem fogom fel, hogy elérkeztem ide is. ha akartam volna, még húzhattam volna a végét, de szerintem ez így egy egész, kerek történet lett! őszintén szólva nagyon örülök, hogy ilyen érzelmeket váltottam ki belőled! :) és annak örülök, hogy a másik történetemet is olvasni fogod! :)

      Törlés
  2. Háát...alig jutok szóhoz, szívszorító volt! Igaz ammi igaz, ennek így kellett lennie, mert ez így hasonlít a valósághoz :( Mégis nagyon szomorú lettem.. :'(
    Persze a következő blogodat is alig várom...és ha őszinte akarok lenni, remélem annak vidám vége lesz!! :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is, ez így sokkal jobban hasonlít a valósághoz! a következő blogomban pedig majd meglátjuk mi lesz a vég :)

      Törlés
  3. Szia Rita!
    Eddig még nem írtam kommentet, de ide az utolsó fejezethez azért csak írok valamit! :) Nagyon szerettem a blogodat, és remélem a következő is ilyen eseménydús lesz! :DD Mert hát azt is olvasni fogom...:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy írtál :) örülök neki, hogy szeretted, annak meg főképp, hogy a következőt is olvasni fogod! :)

      Törlés
  4. Szia.
    Le vagyok törve. Nagyon. Vége van. Hát, nem tudom mit mondjak. Szép volt, jó volt, kelll mééééég! :D
    Remélem hamar nyitsz egy új törit. :) Azt is olvasnám. :)
    Addig is sokk sikert!
    Pusz:
    Dorothy H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, már meg is nyitottam az új sztorit, úgyhogy már olvashatod is! ;) köszönöm :)

      Törlés
  5. Szia!
    Nem hiszem el, hogy vége...Nagyon szerettem ezt a blogot, kár, hogy vége, de a tied te döntöd el. Bár talán jobb lett volna ha boldog vége van. :)
    Ezt a részt végig sírtam. Olyan szomorú :(
    Nagyon ügyes író vagy. Remélem, hogy hamar lesz új törid. Nekem is van 1D fanfictionos blogom, de a tiéd 1000x jobb ez 1000x jobb...VOLT :'(
    Sok sikert a továbbiakban is!
    Pusziiii: Julcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy szeretted! :) ami pedig a végét illeti, szerintem így lett kerek a vége. nem lehet mindennek happy end a vége :) köszönöm szépen, és szerintem higgy magadban! nem hiszem, hogy jobb lenne az én történtem mint a tiéd .. :) és köszönöm! :)

      Törlés
  6. szia! nagyon sajnálom hogy így lett szívszorító esemény...:'(
    de ennek így kell lennie hogy hű legyen a valósághoz...:(
    Sajnálom és szinte sírok mert együtt éreztem a csajjal de valaki viszont boldog Harryvel.....
    Várom az új blogot ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is ennek így kellett lennie, akármennyire is szomorú :/ az új blog meg vár téged ;)

      Törlés
  7. Nem vagyok síros fajta. Több, mint 300 könyvet olvastam már, de aligha volt 5 olyan, amit megkönnyeztem. Az egyik, ami nagyon megragadt benne, az a Vámpírnaplók 7. - és egyben utolsó - része volt, aminek az utolsó 70 (!!!) oldalát végigsírtam, de ott sem az első megható/szomorú mondat után, hanem lapokkal később. Nekem ilyen sok idő kell, hogy az érzelmeim kapcsoljanak... de most! "... - nem hallgattam tovább csak kinyomtam. Könnyek szöktek a szemembe, és újra felmerült bennem a ha. Mi lett volna ha együtt maradunk." ez volt az a rész, ahol egyik pillanatról a másikra, ahogy a pislogásból felnyitódott a szemem, patakokban kezdett folyni a könnyem. és ahogy ezt írom (jó pár perccel azután, hogy elolvastam) még mindig sírok.
    Köszönöm, hogy megírtad ezt a történetet. Köszönöm, hogy ezzel is gazdagabb lehettem!
    U.i.: Ne legyen 2. évad, ez úgy lett lezárva, ahogy le kellett!
    U.i.2: Alig várom az új blogodat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. el sem tudom mondani, hogy mennyire jól esett amit most ide leírtál!! álmomban sem gondoltam volna, hogy valakiből ilyen érzelmeket váltok ki! :') ami 2. évadról nem is nagyon gondolkodok, mert nem lenne benne már mit leírni.. pedig ha tudnám, akkor lehet hogy most nem az epilógus, hanem a 41. fejezet került volna fel :)

      Törlés
  8. Jaj, te megint én vagyok. tegnap este olvastam el az epilógust, írtam is hozzá, és most reggel még mindig itt tartok. Hogy csinálod? :) Mint az előző hozzászólásomban említettem, igen csak megsirattam a történeted végét, de hogy éjjel negyed egykor még nem tudok aludni, mert a párnámba sírok...! Ez felháborító. Reggel kisírt szemekkel, minimális éberséggel keltem, és nálam még ilyen nem volt. Bravó, te vagy az első író, aki ezt elérte nálam! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megint csak ugyanezt tudom leírni! nagyon jól esik amit mondasz! esküszöm, már én is sírok! :')

      Törlés
  9. Szia! Nagyon jó rész lett! :) A végén én is elsírtam magam! Sajnálom hogy vége lett, mert IMÁDTAM a blogod! :D De reménykedem benne hogy hamar lesz majd új blogod ami hasonlóan ehhez, az is szuper lesz, mert nagyon jó író vagy! Szóval csak így tovább! :) Puszi: Jenny.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, és nagyon örülök mindennek amit leírtál! :)

      Törlés
  10. Nem gondoltam volna, hogy egyszer sírni fogok egy történeten de.....
    ....de Te megtörted a jeget.!Gratulálok, mert én nem vagyok az a fajta ember aki kiadja magából az érzelmeket, de ez a történet valami eszméletlen...!Az igazat megvallva reméltem, hogy HappyEnd- ben végződik a történeted, de ezt nagyon eltalálta.!Annyira meghatott a történet, hogy kb. egy 100-as zsepit elhasználtam...
    Ennél jobb történetet nem tudtál volna írni.!
    Remélem a következő blogodban nem vogsz újra megsiratni/megzokogtatni.!!!!!!!:DDDDDD<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök neki! mindennek amit leírtál, nagyon jól estek! :')

      Törlés
  11. Szia!(:
    Nem hittem volna,hogy így lesz vége és én sírni fogok,de most a könnyeimmel küzdök...Egyszerűen szomorú és szép egyben az egész. Ennyi év után is szeretni valakit,még ha nem is vagytok együtt,ha nem tudtok egymásról semmit becsülni való dolog és olyan megindító. Oda képzeled magad és rájössz,hogy lehetett volna máshogy,lehetett volna boldog vége,de ha igaz "The end"-et akarunk,így kellett véget érnie.
    Nagyon szerettem a történeted és már megyek is az új blogra olvasni!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is nagyon szép dolog! :') örülök neki, hogy mész azt is olvasni! xx

      Törlés
  12. Szia
    Tegnap este kezdtem el a blogod olvasni, és befejeztem :) Hajnali 5 óra 6 perckor, de megérte :) Nagyon jól írsz, de ez az epilógus....lehet naiv vagyok, de én hiszek a happy endben, és nekem így nem tetszett :'( Nagyon sírtam :$:'( Azt megígérhetem, hogy továbbra is hű olvasód maradok, de most megyek aludni ;D
    Puszi neked :)

    VálaszTörlés