2012. július 12., csütörtök

34. fejezet

Harmincnegyedik fejezet

~3 nap múlva~

Furcsa volt úgy sétálni az utcán, hogy néha egy-egy lány megkérdezte, hogy nem csak pletyka-e az, ami az összes újság címlapján virított. Hogy Harry Stylesnak új barátnője van. Ilyenkor csak válaszoltam nekik egy nemet, minthogy ez nem pletyka. Némelyikük arca ellenségesbe váltott, némelyikük csak gratulált úgymond. 
Kisebb szorongás volt bennem egyfolytában. Attól féltem, hogy rosszat fognak rólam terjeszteni. Mindig is adtam mások véleményére rólam. Talán néha eljátszottam, hogy nem érdekel, de mindig érdekelt. Sosem tudtam elmenni mások véleménye mellett, talán megakartam felelni mindenkinek. Kicsi korom óta idegesített, ha két lány összesúg a hátam mögött, vagy éppen nevetnek a közelemben. Mindig azt hittem, hogy rólam van szó, vagy rajtam nevetnek. A külsőmre is mindig figyelmes voltam, mert az is számított nálam mindig is, hogy jó legyen az emberekben az első benyomás rólam. Lehet, hogy csak egyszer találkozunk, de akkor jó legyen rólam a véleménye. 
Próbáltam ezt levetkőzni magamról, elnyomni valahogy. Azt hiszem valamennyire sikerült is. Bátrabb lettem, és nem figyeltem azt, hogy ki mit gondol rólam. De ez újra felszínre tört ahogy lefényképeztek minket még Nápolyban. Azt hiszem utána való nap is amikor kijöttünk a hotelból azért nem éreztem magam jól. Féltem attól, hogy majd valamelyik rajongó leribancoz vagy ilyesmi.
Ma a koncert előtt tartottak egy dedikálást a fiúk. Volt szerencsém ez idő alatt megismerni Perriet, Zayn barátnőjét. Önfeledten elbeszélgettünk. Sokban ugyanaz az ízlésünk, de még többen különbözünk. Míg őt nem igazán izgatja az, hogy mit gondolnak róla a rajongók, engem már annál inkább.
- Tudod nem rég vagyok együtt Zaynnel én sem. Pár hónapja. De ez idő alatt annyi rossz megjegyzést és fenyegető levelet kaptam a directionerektől, hogy már semmiség. Szinte megszokott, hogy mindennap legalább 3 ugyanolyan levelet kapok ugyanazzal a szöveggel. De tudod nem érdekel, mert ők lehet, hogy azt mondják én egy kurva vagyok, de fogalmuk sincsen arról, hogy valójában én milyen vagyok. Sokkal többet ér nekem az, ha Zayn azt mondja, hogy szép vagyok, mint hogy azt mondja nekem több millió rajongó, hogy csúnya vagyok. - magyarázta. Őszintén csodálattal néztem rá. Én nem tudtam ezt csinálni. Már több napja kiderült a kapcsolatunk, de azóta sem mertem felmenni twiterre megnézni, hogy mit írnak nekem. 
- De én egyszerűen félek attól, hogy több ezren megutálnak. Nem tudok nem törődni a véleményükkel. - néztem rá kétségbe esetten. Már több napja velünk van Perrie, de sajnos még nem volt rá alkalom, hogy beszélgessünk. Ugyan később mint azt gondoltam, de megnyíltunk egymásnak. 
- Figyelj, nem tudok nagyon tanácsot adni, mert igazából sosem éreztem így mint te most. Amikor kiderült, hogy járok Zaynnel újra, még többen megutáltak, mint eddig. Alapon véve nem vagy a rajongók kedvence, ha a kedvencüknek a barátnője vagy. De nekem még rátett egy lapáttal, hogy már egyszer szakítottam Zaynnel. Neked még van időd arra, hogy megszerettesd magad velük! De ha nem sikerül, akkor tényleg nem éri meg törődni velük, hidd el! - ölelt át mosolyogva a szőke lány. Őszintén megszerettem. Egy nagyon laza, de mégis érzékeny lány. Azt hiszem nem hiába Zayn barátnője. Nagyon sokban hasonlítanak.

~*~

Koncert előtt egy fél órával elkéredzkedtem Paultól egy kicsit. Szükségem volt arra, hogy Róma utcáin sétáljak egyet. Ki kellett szellőztetnem a fejem egy kicsit, megint. Az utóbbi 3 napban nagyon sokat csináltam hasonló magányos programokat. Persze sokat voltam a többiekkel, főleg Harryvel, de ő is nagyon jól tudta, hogy most mi zajlik le bennem. Tudta, mert elmondtam neki. Ő is elmondta, hogy neki is voltak, sőt, vannak ilyen problémái. Örömmel vettem tudomásul, hogy még egy közös pont kettőnkben.
Sok mindenen gondolkoztam a sétáim alatt. Többek között a rajongókon, a Harryvel való kapcsolatomon. Ami viszont különösen kezdett idegesíteni, hogy Lizzie semmit sem tud arról, hogy most éppen mit érzek. Pont ő nem, akivel eddig mindent megosztottam. Alig látom már több napja, sokkal kevesebbet, mint eddig. Mindig a munkájára fogja, de pontosan tudom Paultól, hogy nem dolgozik egész állónap. Lukekal is pontosan ugyanígy vagyok. Őt se látom sose, már szinte nem is beszélgetünk semmit, csak ha éppen látjuk egymást köszönünk, de csak ennyi. Biztos vagyok benne, hogy titkolnak előlem valamit. 
Gondolkozásomból egy lány hangja szakít ki.
- Szia! Te vagy Georgina Adams, nem? - mosolygott rám kedvesen a vörös hajú lány. Erősen ki volt festve a szeme, a haja pedig loknikban hullott a vállára. Az arcát csöppnyi kis szeplők díszítették. Kimondottan szép lány volt.
- Szia, igen, én vagyok! - mosolyogtam vissza a lányra, aki nem habozott, máris tovább kérdezgetett.
- Igaz, hogy segítettél egy kislánynak aláírást szerezni a fiúktól? 
- Ami azt illeti igen, segítettem. - nem igazán értettem, hogy mire akar kilyukadni ezzel.
- És az is igaz, hogy volt egy bátyád aki autóbalesetben meghalt? - tette fel a kérdést, de ahogy kimondta, megszédültem. A világ forgott velem és a levegőmet is szaporábban kellett vennem. Nem értettem, hogy ezt honnan tudja ez a lány.
- Ezt... ezt mégis... honnan veszed? - néztem rá és közben próbáltam összeszedni magam. 
- Ezzel van tele az egész internet! - tárta szét a karját értetlenül, mintha ez természetes lenne. Csakhogy én már több napja nem voltam fent se facebookon, se twitteren, se sehol!
Gyorsan intettem még egyet a lánynak, majd a Róma belvárosában lévő stadion felé vettem az irányt, ahol ma lesz a fiúk koncertje. Akaratlanul is kicsordult egy könnycsepp a szememből. Nem akartam elhinni, hogy ezt az egész világ tudja. 
Szinte futva mentem be a hátsó bejáraton az épületbe. Az öltözők folyosóján végig száguldottam, egyenesen Harry öltözőjébe. Értetlenül nézett rám gyönyörű szemeivel. Nem akartam most magyarázkodni, csak elkértem a laptopját.
- Itt van nem a géped? - kérdeztem és közben letöröltem egy újabb könnycseppet, nehogy észre vegye. 
- Igen, de mi a baj Georgi? - lépett közelebb hozzám, és az államat felemelte, hogy a szemébe nézzek.
- Nincs semmi baj, csak légyszíves add ide a laptopod! - próbáltam a legmeggyőzőbben előadni, hogy minden rendben van. De a szemében még mindig láttam, hogy tudja, egyáltalán nincs minden rendben.
- Ne hazudj, látom rajtad, hogy valami nem oké! Mindjárt sírsz Georgi! - ideges lettem attól, hogy nem érti meg, nekem kell most a gépje.
- Csak add ide azt a rohadt laptopot! - mondtam mérgesen. Egy percig még nézett rám, majd bólintott egyet, és az asztal felé mutatott, ahol ott világított a szerkentyű. Gyorsan odamentem és leültem az előtte álló székre. Harry is odajött mögém, kezeit a vállamra tette és onnan figyelte, hogy mit csinálok. Nem nagyon törődtem vele, csak beírtam a keresőbe a nevem, és az első találatra rákattintottam. Az írás előtt egy kép volt rólam beillesztve, ahogy a kordon mögötti kislányhoz beszélek. Magamban elkezdtem olvasni a cikket.
Harry Styles barátnőjének nem túl fényes múltja
Oldalunk utána járt egy kicsit az újdonsült One Direction barátnőnek. Meglepő információkra bukkantunk a lánnyal kapcsolatban. Mint azt már korábban megírtuk, egy félig spanyol, félig angol lányról beszélünk. Georgina Adams hosszú éveket töltött Spanyolország szívében, Madridban. Azonban 4 évvel ezelőtt egy súlyos tragédia következett be a családjában. A bátyjával, A***n Adamsel épp hazafelé tartottak, amikor sajnálatos tragédia történt. Egy részeg sofőr miatt le kellett térniük az útról, és egy fába csapódtak. Míg a lány kisebb-nagyobb sérülésekkel megúszta, a bátyja már nem volt ennyire szerencsés. A helyszínen életét vesztette. A lányt spanyol barátok szerint olyannyira megrázta az egész, hogy kábítószerekhez és az alkoholhoz is hozzá nyúlt nem egyszer. Egy spanyol intézetben benne van az archívumban, hogy majdnem egy évig kezelték a problémái miatt. 
A lány nem nyilatkozott í hírekről, így valószínűleg igazak. Ami pedig Georgit illeti, eddig mindent megtesz azért, hogy a rajongók szimpatizáljanak vele. Nápolyban is segített egy kislányon, aki mindenáron szeretett volna egy aláírást kedvenceitől. Minden bizonnyal élete eddig legszebb napját szerezte azzal Georgina, hogy segített neki ezt megvalósítani. Nem tudjuk ezt mire vélni, de szép cselekedett volt a lánytól.

4 megjegyzés: